Reply
Ubiquiti Employee
Registered: ‎12-10-2015
Kudos: 1210
Solutions: 263

New UCRM version 2.13.6 released!

Hi all,

new UCRM hotfix release is now available with several fixes and improvements.

Feature requests

please add a new one or upvote an existing one in  UCRM Feature Requests

Changelog

2.13.6 (2018-11-07)

Added

• UI, UX improvements: ZIP code shown after State (for USA and Canada).
  • Uncollectible invoices hidden from Client's profile page (the same way they are hidden from the dashboard).

Fixed

• Stripe payment - rounding error fixed.
  • Crashes while creating a new invoice in some rare cases.
  • Invoice grid filter "Send by post" working properly now (even for clients having the system default value set for this option).
  • Fixed "Select all" button not selecting all grid items, only the items on the current page.
  • Search fields optimized for mobile view.
  • Minor bug fixes.

reply Hit Reply and let us know what do you think

Please let us know what you like or dislike about the latest improvements. Thank you for your feedback!

New Member
Registered: ‎03-01-2018
Kudos: 3

Re: New UCRM version 2.13.6 released!

Buen dia, los pagos no se reportan al momento que un cliente realiza el pago en mercadopago.
Gracias

Ubiquiti Employee
Registered: ‎03-21-2016
Kudos: 177
Solutions: 126

@Oscar9603  Hello, make sure you went through all the steps in Setting up MercadoPago guide (https://ucrm-demo.ubnt.com/help/setting-up-mercado-pago). In particular, check that the notification URL is configured properly and that you have valid TLS certificate (you can check at https://www.ssllabs.com/ssltest/)

New Member
Registered: ‎08-03-2017

New Member
Registered: ‎03-01-2018
Kudos: 3

[ Edited ]

@link1802 Gracias por tu respuesta.
Basicamente todos los pasos seguidos en la guia y demas los he seguido alpie de la letra, lo que se me hace raro es que en las versiones anteriores como tres versiones anteriores perfectamente validaba el sistema el pago, y pues luego actualizaba, no movia nada y dejo de funcionar por lo que ahora tengo que poner un pago manual.
No se a que se deba pero ya siento que no es de coniguracion ya que como comento antes estaba exactamente igual y lo unico que se ha hecho es agrgar clinetes y actualizar, pero despues de actualizar ha dejado de funcionar.
espero me puedan ayudar gracias.
Adicional a ello cuando un cliente pagaba el pago se acrediatba automaticamente, y lo unco que se enviaba era el recibo de pago, ya sea que pagara por cualquier medio de pago.

New Member
Registered: ‎08-03-2017

buenos dias, posiblemete sea algo con la modena o con la url de notificcion, yo corro la version actual y no me da esos problemas, si quieres seguir dicutiendo el tema, te invito a que abras un nuevo hilo, pues este es de otros asuntos, suerte ^^

Reply